Vietnam 2018

8 juli 2018 - Ho Chi Minh-stad, Vietnam

Dag 1 s morgens aangekomen in Ho Chi Ming City of Saigon.

Doordat we op Schiphol uur later dan geplan zijn vertrokken hebben we een hele korte overstap in Taipei (China), echt rennen naar her vliegtuig wat gelukkig op ons gewacht heeft.

Aangekomen in Vietnam blijkt dat onze Backpacker door de korte overstap nog in China staan... ze hopen dat die met de volgende vlucht meekomen.

We hebben fijn hotel 2 zwembadjes enlekkere bedden eerst maar eens paar uur slapen, toch nachtje overgeslagen...

Even zwemmen en dan de stadverkennen op weg naar de ben Tran market 2 korte broeken score voor de jongens. Die had ik helaas geen reserve in handbagage,

Drukke markt weer wennen aan t enorme afding spektakel.

Dan maken we kennis met raining season... wolkenbreuk enorm. De regenjasjes liggen natuurlijk in het hotel. Nou natter geworden dan in t zwembad, eindelijk taxi gevonden.

Jaaaaa Backpacks keurig afgeleverd in hotel... droge kleren en dan eten op fantastische rooftop terras.