Perhentians

2 augustus 2017 - Perhentian Islands, Maleisië

We hebben 6 heerlijke dagen op de super mooie perhentians eilanden er op zitten. Het was er heerlijk.

Het huisje wat we geboekt hadden was niet helemaal top, onze spullen waren nog vochtig en klam van een week jungle, en ons huisje was ook weer vochtig... er was niks anders vrij.. dus bij de buren op zoek...  Toen we de beachview bungalow zagen was er geen houden meer aan, met prive zwembad,ahum beetje over de top, ff goed onderhandelen over prijs... en gaan! Echt top!

We hebben veel gesnorkeld en dat ging super. Xavi en Mirk hadden snorkelmaskers van tribord en dat werkt perfect, we zagen ze veel daar. En Isiz deed het ook super met dat masker.  Tijdens de snorkeltrip spong ze gewoon van de boot en dobberde lekker rond.  Het koraal is daar nog prachtig, als of je in een grote aquarium zwemt.

Er lag een mooi rif vlak voor het strand, we konden er zo naar toe zwemmen.

We hebben zoveel gezien, prachtige koraal tuinen, black tip reef haai, schildpad, clownfish, roggen en varanen, apen en heel veel bijna tamme eekhoorns.

Ook een erg leuk kanoe tripje gemaakt.

En we zijn helemaal relax, uitgerust bij gekomen!

1. Danielle:
    2 augustus 2017
    Geweldig on te lezen
    En super mooien foto's
    Fijne veilige reis verder
    En geniet er van x
  2. Debbie Lucius:
    2 augustus 2017
    mooi hoor! wow Nemo roepen Jan en Tijn hihi....lekker genieten samen een ervaring om nooit te vergeten gr fam fransen
  3. Zhivago en elly:
    3 augustus 2017
    wat gaaf om dat zo van dichtbij mee te maken
  4. Tiny:
    4 augustus 2017
    Onwijs mooi en jullie genieten zeker, dat is te zien op de foto's !!!
  5. Anita:
    7 augustus 2017
    Van harte gefeliciteerd Mirk met je verjaardag namens Opa en Oma. Ik hoop dat je een leuke dag hebt ook al ben je niet in Wijbosch. Geniet nog een paar dagen van de leuke vakantie. Kom Opa en Oma maar eens vertellen wat je allemaal gezien hebt. Dikke knuffels van Opa en Oma. Groetjes ook aan papa, mama, Xavi en Isiz