Kuala Lumpur

17 juli 2017 - Kuala Lumpur, Maleisië

Vrijdag 14 Juli zijn we in de middag naar Brussel vertrokken. Lekker relax daar een hotel geboekt, vlak bij de luchthaven. De auto konden we direct bij het Hotel laten staan en over een paar weken weer oppikken.

We vliegen op zaterdagmorgen om 9.30 met alle veiligheidschecks ed fijn om al in Brussel te zijn, zijn we uitgerust op tijd op het vliegveld.

De vlucht naar Doha was erg relax. Fijne stoelen, ruimte, eigen schermpje met films en

games... geen kind aan de kids gehad. Tussenstop  in Doha, Qatar niet veel te beleven door al t eten aan boord geen honger meer... gelukkig speelplekken voor de kids Zodat ze hun energie kwijt konden.

Daarna de vlucht naar Kuala Lumpur, allemaal wat geslapen..,

'' s morgens uur of 09.00 geland en we werden netjes opgewacht door de besproken chauffeur die ons naar het hotel bracht.

Daar lekker naar bed, toch best vermoeiend dat reizen.

Eind vd middag op naar t centrum de Petronas towers( teun towers) bezocht.

Vooral de show van gekleurde fonteinen voor de towers was indrukwekkend.

Dag 2 super ontbijtjje op t balkon, uitzicht op zwembad: Vakantie!

Lekker zwemmen en boekje lezen.

'S middags Canopy walk in Kl. een vd oudste stukjes oerwoud midden in Kl wat bewaard is gebleven. Mooie oefening voor Borneo, flinke klim in de warme